Thursday, September 17, 2009

RAYA YANG SEMPURNA - AWIE


Irama rindu bersama sendu
Di dalam rasa pengabdianmu
Pada Tuhanku Yang Maha Satu
Dan Maha Tahu dirimu itu

Datanglah cinta bersama ria
Di dalam jiwa sempurna akal
Dari Tuhanku Yang Maha Satu
Yang Maha Tahu diriku ini

Lalu kita semua pun bangkit segera
Untuk menyusun semula
Kasih sayang (diisi?)…
Sebenar-benarnya kasih sayang kita
Satu untuk semua…

Selamat Hari Raya
Moga doa dan solat
Kita mendapat kemenangan
Selamat Hari Raya
Moga kemenangan
Kita dapat restu dan berkat

8 comments:

nurain said...

dkama..raye katne taun nih?

anaklaut said...

salam..lebaran buat dkama,

maaf zahir dan batin..

maiyah said...

salam adik, kalo dgr lagu raya nih mmg sedih huhu :(

mamai said...

selamat hari raya semoga syawal membawa kesempuranan sdalam hidup kita

Asa said...

selamat hari raya aidilfitri

dkama said...

dkama to nurain:
soklan cepu mas ker ain... ko tak kasi aku mc terpaksalah aku kerja raya nih... beraya kat genting jer lah...

to anaklaut:
bro 0-0 kita... jgan kedekut kasi duit raya kat anak murid yang ramai2 tuh bro... hehehe PEACE...

to maiyah:
selamat hari raya sis dengan ucapan bila makan kuih tat jangan lupa dkama di sini... hehehe PEACE...

to mamai:
yessssssza Bro... Gua dah lama sangat tak dapat duit raya nih bro... apakata hahaha PEACE...

to Asa:
Selamat hari raya kat asa... Raja jangan pakai unifom tau... hehehe PEACE...

eiza in the house.. said...

dkama..selamat hari raya..jgn lupa wit raya eiza..he3

dkama said...

ayaaaaarrk den tak berayo kojah oi... apo kato kalau ekau kasi den duit rayo... sekurang-kurangnyo bermakno jugak 1 syawal kek den... PEACE...