Friday, April 2, 2010

Penat nak pk...

Rona-rona Kehidupan
Jangan Salah Pilihan

Di Persimpangan ciptaan Tuhan
Aku berdiri



=PEACE=

15 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

semoga tabah menghadapi segala ujian dariNya..=)

maiyah said...

moga buat pilihan yg tepat

Nazz@Purple said...

hidup..tak boleh lari dari membuat pilihan..pilihan yg mendatangkan kebaikan atau pilihan yang menghancurkan kehidupan

NAJ HEBAT said...

persimpngan Tuhan side mane kau berdiri?
kiri kanan tengah ??

PEACE..

blueCITY® said...

dipersimpangan
mana satu haluan
kedepan atau kebelakang..

zaiMi said...

peace. :)

meo188 said...

puitis siot brader rock kite nie :D

Seladang said...

Laaaa lama dah aku tak menulis, macam-macam yang berlaku! Kini kita jumpa di Hulu Selangor!

dkama said...

to Cik Lindawawa Iguana...
InsyaAllah tabah... kalau tak tabah pun buat buat tabah je lah... PEACE...


to maiyah...
Yes kak doakan kejayaan adik mu ini... PEACE..

dkama said...

to nazz@purple...
betul3x... PEACE..


to blueCITY...
Ntah la biru... Yang pasti hidup mesti terus... tapi kalau sesat berjalan pilihan yang ada ialah balik ke pangkal jalan... PEACE...

dkama said...

to zaiMI...
Gwa caya sama lu beb!... KEDAMAIAN...


to NAJ HEBAT...
kat bus stop sebelah makcik jual goreng pisang ngan cendol tuh... hahaha... PEACE...

dkama said...

to meo188...
haha bro rock mmg puitis... cuma muzik jer yang bikin gempak... PEACE...


to seladang...
sudah lama tak dengar berita tokperan... Sihatkah?... PEACE..

nurain said...

dkama..kadang2 kite xperlu banyak sgt fikir..just move with the flow..tapi niat tu kne betul.insyaallah He'll lead the way~

blueCITY® said...

dkama.
masih jiwang lagi ke?
teruskan jalan
jgn pandang belakang
maju kedepan..
jgn sesat jalan

=p

blueCITY® said...

salam dkama,
apa khabar pagi ni?


tq wak,
singgah n beri kata2 penyejuk hati
lalallal..