Wednesday, May 26, 2010

ANDAI KU MILIKI SEMALAM...

Andai ku miliki semalam
Dan bisa aku ubah menjadi esok
Takkan ku ubah apa pun
Kerana aku tahu engkau tetap indah
Tanpa sempadan masa dan ku bahagia
Seadanya

Takdir ini tanda kasih ku
Bukan yang dulu bukan yang semalam
Kerana engkau mengasihi ku
Tiada sendu lagi dunia ku ini

Aku tak dapat bayangkan
Sengsara yang akan ku tanggung
Jika kau pilih perpisahan
Tanpa punca yang meyakinkan
Aku akan tersasar mencari cinta mu

Andai...
Terhentinya masa dan gunung jatuh ke laut
Kau tetap ku cinta.. Kasih sayang mu
Adalah kekuatan untuk menempuh segala

Dugaan yang yang tak terbayangkan
Oleh insan yang lemah seperti kita
Sekali pun ku miliki esok
Takkan ku menolak.... Ketentuan...



=PEACE=

9 comments:

blueCITY® said...

salam,

andai ku tahu
semalam tak sama
dengan hari ini
tak kan ku lalui semalam
untuk tempuh hari ini
hehehheh..
yang pasti esok
belum pasti
sama dengan semalam
atau hari ini
ekekekek..

sihat ke tuh

sI tEDI said...

semalam x boleh di miliki.
esok boleh

dkama said...

to Biru...
Wah ceria nampak ari nih... ada paper ke???... PEACE...



to si tedy...
Esok pun kita tak boleh miliki... hahaha... PEACE...

rATu kEBaYA said...

bila2 pun tak boleh memiliki.. semua tu hanya pinjaman yang diberi..

dkama said...

to ratu kebaya...
ye betol... kita tak boleh memiliki tapi kita boleh menikmati... so besyukurlah... PEACE...

hai said...

kita hanya mampu merancang....siapala kita untuk menentukannya kan....hehehe...x reti akak,jiwang2 ni!!

zulkbo said...

salam..
semalam yang pergi biarlah berlalu
hari mendatang semoga lebih ceria dari semalam..

meo188 said...

bro... yesterday...

Nazz@Purple said...

=)..nak senyum je bace puisi ni..