Thursday, May 13, 2010

tuya oh tuya

aku terbaca tag dari blog tuya... hehehe aku rasa macam mencabar sikit tag nih... tak macam yang biasa aku jawap sebelum nih... so nak la jugak menguji minda...



syarat:
1- mesti menggunakan huruf pertama dari nama blog anda.. ~akan diusahakan~
2- jawapan x boleh berulang. ~aku cuba try test~


1. nama anda :
Sama macam dalam IC

2. perkataan 4 huruf :
Sama

3. nama budak laki :
Seman

4. nama budak perempuan :
Shila

5. pekerjaan :
Salesman

6. warna :
Sawo matang

7. sesuatu yang anda pakai :
Seluar

8. makanan :
Sambal belacan

9. Sesuatu yang boleh dijumpai di tandas :
Sabun

10. tempat :
Selangor Darul Takzim... hahaha ada ke?

11. alasan bila terlewat :
Sesat la tadi...

12. sesuatu yang anda jeritkan :
Sioottt ko!!!

13. tajuk filem :
Susuk

14. minuman :
Sirap

15. kumpulan muzik :
Search

16. haiwan :
Semut

17. nama jalan :
Sirotulmustakim..(Jalan yang lurus hahaha)

18. jenis kereta :
Savy


kalau tak lulus jangan marah ye!!

=PEACE=


6 comments:

NAJ HEBAT said...

selangor darul takzim??

menimbulkan amarah org selangor!!

mari bakar rumah dia!!!


Peace!

zia said...

hehehe..sib baik gua kat Pahang

maiyah said...

nguah.. nguah.. susuk kerr

dkama said...

to NAJ HEBAT...
Bapak aku orang selangor mak aku orang johor... so aku orang Selangor Darul Takzim ar... hahaha... PEACE...

to zia...
Pahang Darul Ehsan kan??... hehe.., PEACE...

to maiyah...
dia cucuk kat sini dia cucuk kat sini... PEACE kak...

namoyaki said...

:)

-- ananfm -- said...

bile mse lak mak ko org johor ni??
haish..
ape nk jd la abg aku ni..
ptut selangor darul makmur..
sbb ko lahir selangor n mmbesar d phg..
ehehheh..