Thursday, June 11, 2009

Unta kesejukan...

Sudah beberapa hari UNTA ku kesejukan diselimuti kabus bayu di puncak Genting... hehehe takut pulak aku kalau minyak hitamnya membeku... Beku? Beku kah dikau wahai unta...?? Petang nih aku nak balik umah sekaligus memanaskan si UNTA yang kesejukan tapi tak reti nak menggigil tuh... aku pasti UNTA ku akan tersenyum di Seri Kembangan nanti... Wahai puncak tinggallah dikau seketika, moga esok bertemu semula... Mungkin petang ku kan tiba... sambutlah daku dengan mesra... kerana esok aku kan bekerja gara-gara cuti tiada...

Buat mat2 rempit yang da pro.. Jom layan laps kat Genting... Besh woo... tak caya datang ar genting... Doakan aku dengan UNTA ku tak terbaring... PEACE...

7 comments:

meo188 said...

kat bawah nie duk jerebu jer... adeh...

eiza in the house.. said...

hai dkama..
cmner semlm..unta sejuk lagi ker?..hehe

dkama said...

Meo188:
KL-Klang cam nak kiamat jer... Jerebu=Denggi... kam??

eiza in the house:
hahaha da panas da tapi die sesak nafas la pulak za... jerebu punye pasal kot...

SharHanah said...

besh layan laps!

nurain said...

hahha..dkama..ape susah..hidupkanlah unggun api kat atas puncak tu..baru bes. xpun unta tu masukkan lam heater..xla penat die mau turun naik

psst..jgan la men laps laps..ingatlah orang tersayang k!

Rajarockapak said...

lu punya unta ada berapa bonggol bro?jangan bawak unta tu laju2 bro,x bagus untuk kesihatan.gua syorkan 180 km/h aje dan jangan sampai gua dapat tangkap lu..itu aje.ha..ha..gua saman lu nnt.

dkama said...

SharHanah:
besh2... don try dis at hom..hehehe

nurain:
unggun api tak bole dihidupkan di musim jerebu nih... heater bole kot... nanti try...

Rajarockapak:
1 bonggol jer... 180km/j? haha buat lawak ar lu bro... ini unta bole lari 40 jer... turun bukit boleh ar... bole kautim saman tak...?