Thursday, June 18, 2009

UNTA PERLU BERAKSI LAGI...

SALAM KEDAMAIAN BUAT SEMUA...
MALAM NIH MALAM MINGGU YANG PENUH RAHMAT..
SO AKU NAK BAWAK UNTA AKU JALAN JALAN
KEJALAN YANG BENAR...HEHEHE
Pheeeeeeeeeeeweeeeeeeeett

10 comments:

sHaH said...

nape unta?
nape tak kude?
tak pun keldai?
tak pun..
mengarut plak aku ni kan...

bawak unta leklok k?

faNna jiEha said...

ada unta ka?
miahahaha!
boleh sy naek nnt..
free of charge okek.

meo188 said...

ajak unta bace yassin ke? dengar ceramah?

NAMOYAKI said...

:)

salam hormat,



(lihat, tiadalah saya bernokhtah disitu)
:)

:: Cikgu Wiween :: said...

bwk unta p PD laa bro. huhu

sis_nita said...

semoga bergumbira bersama kura-kura unta.. huhu! tu ayat amir raja lawak tu..

sHaH said...

bro, ko kene tag.. jawab la ye kalo sudi...

http://alifetimesaga.blogspot.com/2009/06/barts-tag.html

dkama said...

Shah:
nak tau ker? Pheeeweeet

NAMOYAKI:
Tq kerana singgah... yesssszaa jangan tinggalkan nokhtah anda...PEACE...

Cikgu Wiween:
pagi tadi itu Unta buat hal pulak kat tol seri gombak... sok kuar bengkel melayang ar duit aku... hehehe...

sis_nita:
sangan gumbira sis kecuali ari nih... Nanti saya mandikan itu unta pakai kapor barus... hehehe itu ayat kumpulan sepah...PEACE...

Shah:
ada masa insyaAllah...

SharHanah said...

sesekali kena la jugak bawak unta tu balik ke pangkal jalan kan... keh keh keh

Rock_kapak said...

SharHanah:
Unta tu punya pangkal jalan kena cari kat padang pasir la...