Pages

Saturday, April 25, 2009

Senyum Kambing

Gambar ni aku kidnap dari blog Asa... memula aku kidnap ngan Asa sekali tapi dia berjaya meloloskan diri... tq Asa kasi aku kidnap heheh... so aku letak ar gambar 2 orang Officer aku tengah buat collection utk Cash Diposit (CDM)... Duit kat dalam cdm ni lum banyak lagi tapi ntah makhluk mana ntah yang tak reti nak guna... ade ke patut die letak duit dlm envlope pastu ngan envlope2 sekali dia masuk dalam CDM... apa lagi jadi pekerjaan la kat kami untuk clearkan cash jam tuh.... pelik jugak kenapalah ade makhluk camni yang tak pikir pasal keselamatan duit yang dia nak simpan... kalau la ade makhluk camni dalam 10 orang mau kurus badan aku kerja tak renti2...hampeh@makhluktu.com....

Tu lah dia sedikit sebanyak pasal kerja aku... berbalik pada senyum kambing!!! 2 orang Officer ni kalau masuk blog ni kompom senyum kambing jugak... hehehehe... ceritanya camni... pasaran saham dunia tengah merundum, Leman adalah seorang broker saham telah jatuh sakit sebab darah tinggi, demam, dan tesion yang amat sangat... dia rasa macam nak kene strok... Lalu leman dikejarkan ke hospital... Seorang doktor yang memeriksa tekanan darah Leman terkejut badak....

Leman    : Berapa doktor??
Doktor    : 220... atas...
Leman   : tak pe doktor,, bertahan dulu, nanti dah naik jadi 221 baru kita                                        jual...

Sekian, terima kasih... Assalamualaikum....

1 comment:

Super_SeNior @ Asa said...

cian yg lg s0rg tuh...muke x brape nk nmpk..x bleh nk glemer