Monday, March 15, 2010

AKU DAN PUNCAK GENTING

Hari demi hari aku kat sini,
Aku dah semakin selesa...
Tapi hakikat sebenarnya selesakah aku...?
Sedar tak sedar dah DUA TAHUN SETENGAH aku kat sini...
Dalam tempuh tu juga lah aku membena kehidupan yang tak pernah terlintas kat kepala hotak aku sebelum nih...

Sebenarnya aku selesa dengan hidup aku sekarang tapi aku tak selesa dengan kerja aku sekarang...
Sebabnya ialah kerja aku terlampau menekan sangat sekarang nih...
mungkin kesabaran perlu di tebalkan lagi...

PEACE

4 comments:

*naziela said...

tebalkan sabar bro
tebalkan poket jugak yea

hehe~

maiyah said...

mmg kene tebalkan nnti poket leh le ebal hehe

blueCITY® said...

salam superman ke?

lallala

setiap kerja ada cabaran dan tekanan sendiri..

nanti kalau ditempat lain, mungkin akan ada cabaran lain juga..

so, atasi masalah itu
kalau silap kita, betul kan
kalau bukan silap kita,
baru kena fikir cara lain
kerana,

kita susah or tak mampu nak ubah org lain..


lallalala

salam2

HonEyBuNNy said...

ohhh...kerja kt gntg eh..ila sellau g gntg...xnpk pun...hehhehe