Thursday, March 18, 2010

PINBALL...

KAU lihat guli keluli ku
Mencecah ke seratus di dunia mesin pinball
Superhero...

Kau bersedia jadi galang gantinya
Puteri yang telah ku tawan
Melangkah bersama kedunia senja

Hey babe!
Nak kisah apa mentari bercantum dengan bulan

Hey babe!
Dan kenyataan bercampur dengan hayalan

Hay babe!
Peduli apa makhluk serigala

Hay babe!
Kita pun apa kurangnya

Kita lah watak watak perkasa
Yang kita mimpi mimpi kan dulu



=PEACE=

p/s:- Game buat orang lupa yang hari dah larut malam...

9 comments:

zaiMi said...

adakah itu sajak buatan sendiri? hebat!

mamai said...

kita yang perkasa untuk hidup kita

ch@ said...

aku tak suka main game ni, sebab geguli aku selalu je jatuh ke bawah. hahaha =)

maiyah said...

lagu ke ni

dkama said...

to zaiMI...
ni lirik lagu SEARCH... Salam perkenalan... TQ singgah sini...
PEACE...

to mamai...
untuk hidup orang lain tak mungkin...
PEACE...

to ch@...
a ah sama la ngan aku... tak sampai seminit dah kalah... PEACE...

to maiyah...
biasa la kak... mat rockers memang suka lagu camnih dari lagu jiwang2 putus putus cinta ku tunggu jandamu berbagai tuh... hahaham... PEACE...

Frodo Baggins said...

hey beb peace!

ngahahhahahahha ~~~


>>____<<

dkama said...

to Frodo Baggins...

Tq bro sudi singgah kat sini... datang la lagi... PEACE...

Nazz@Purple said...

ni cite game ke cite lirik lagu nie..ape2 je la..ek..:p

dkama said...

to Nazz@Purple...
Lirik lagu yang cerita pasal game...
PEACE...