Friday, March 26, 2010

Lipas Kudong

Dalam luka kau masih nak lari ... Mana kau nak pergi
Bila tak ligat apa nak buat... Terimalah takdir mu
Kau bawa lendir dari buntut mu... Telur diberi di lantai retak

Lipas kudoooooooooong

Mana rakan dan teman kongsi yang bersarang di sini
Tak usah lagi berangkuh diri... Tak usah minta ampun
Dunia ini telah kau racuni...
Kini tempat mu di dalam api

Lipas kudooooooooooooooooooooog

Dalam gelap engkau bermaharajalela
Cuba tengok kau kini di pentas nyata

BARU KAU KENAL PENANGAN KU
HAHAHA




=PEACE=

14 comments:

maiyah said...

lipas tu kaco kau ke

ch@ said...

pengganas betul :p

mamai said...

kat rumah wa banyak lipas tapi nak cari yang kudong payah tul

zaiMi said...

berperang dengan lipas ke? :P

sekamar said...

salam..

buh ubek lipas laaa

meo188 said...

bunuh lipas hobi terbaru sejak sampai KL nie. Kl byk lipas siot...

dkama said...

to maiyah...
Dia kacau Awie... PEACE...


to ch@...
biasak ar Rockers kena brutal hahaha
PEACE...

dkama said...

to mamai...
Jangan cari bro... PEACE...


to zaiMI...
Gua tak berperang ngan sapa2 pun... Ni lirik lagu kumpulan Wings... hahaha unik kan lagu diorang... PEACE...

dkama said...

to Sekamar...
Salam Bro... PEACE...



to meo188...
KL ni bukan takat lipas... Pelesit kutu ayam itik kambing tikus suma banyak... PEACE...

jane said...

kite takut lipas















ngahahahahahhaahah

dkama said...

to jane...
hahaha Lipas takut kat kite... PEACE

blueCITY® said...

salam,
heheheh..
main kejo2 ngan lipas ke?
ewwwwwwwww..
lipas ni kalo dia tiba2 datang tu yg terkejut berok sikit,
ekekkekek..

peace

hans said...

xsuka lipas

Nazz@Purple said...

dalam bilik air nazz bnyak..dah dihapuskan pun masih bnyak lagi..


anda follower ke-100..bagi nama dan alamat rumah kat email nazz: naz.purple@gmail.com..kalo nak adiah..