Tuesday, May 5, 2009

JAWAPAN UNTUK LINA....

hahaha aku da termasuk kat blog lina semalam... Klik di sini.... so kena lah aku jujur ngan diri aku sendiri.... memula aku kene amik gambar kat atas dulu... pastu aku kena la perah otak nak ingat balik apa yang da jadik sejarah dalam idup aku sekian lama... so secara automatik aku jadi cam gambar di atas... so untuk Lina aku jawap ar satu2....

1. 12 thn...
     a) cinta muzik
     b) cinta rempit
     c) cinta monyet
     d) cinta seusia kita  [cam lagu Awie n Wings]

2. Yang keramat  28/11/2008 aku nikah...

3. haha mesti ar cinta seusia kita... 
     Dari 2007 InsyaAllah sampai akhirat...

4. hahaha tak ingat.. Rujuk kat n3 3F.. 
     mmg tak ingat sbb dl2 aku dah FORMAT... 

5. nih aper punya soalan da???

k Lina den dah jawab sumonyo... hehehehe sket lebey kurang halal la yo... Assalamualaikum...

3 comments:

Lina said...

salam..ok2..berpuas aty ckit r....
ingtkan nak jwb pnjng lebar td....:(
tp pepa pun tq so much coz sudi n jujurnya menjawab...lina doakan semoga perkahwinan ini kekal sampai ke syurga.amin...

:: Cikgu Wiween :: said...

laa..skali jawapan aje dibaginya. soklan kena pi tgk sendri. huhuhu

dkama said...

Lina:
Tq coz doa tuh... mudah2an kita semua masuk syurga... leh bloging kat sana...

:: Cikgu Wiween ::
hehehe Lina kasi pic pastu dia nak jawapan jer... soklan dia tak kasi...