Wednesday, May 6, 2009

WINGS TAMPIL ATAS EHSAN FLYWINGS SDN. BHD.

LEMBAH INDRALOKA

Waktu pintu mu buka setengah
Gemersik menikam memantul suara
Ku tinjau sejenak untuk periksa
Bergema di lembah indraloka

suara mu
membisik merdu di kalbu memanggil ku

Ku buka sepenuh pintu daya mu
Dan melangkah masuk ke dalam taman mu
Aku tak pasti apa kan berlaku
Kalau ku ditangkap pengawal mu

Mungkin aku
Kan terkorban dalam merindui mu

Kini ku berada dalam taman mu
Tiada aku takut akan kematian
Kerana hidup dan mati sama untuk mula
Ku lalui berulang kali

Tapi megapa kau hadir saja 
Dalam setiap mimpi mimpi ku
Dan meninggalkan kunci dan peta
Kalau aku kau tak ingini

Kasih siapa aku di sisimu 2x

Ku pakukan kaki ku ke tanah mu
Biar berdarah menjadi sungai
Agar tak bisa di cabut oleh sesiapa
Yang mahu menghalau ku keluar

Siapa aku.... Di sisi mu... Kasih....


p/s: Dasyat tak Rockers Bercinta???

6 comments:

:: Cikgu Wiween :: said...

mmg besh lagu nih ;)

dkama said...

cam nih la bile dah bz ngan kerja.... nak posting pun takde idea... hahaha

hakim said...

mmg best lagu ni tp yg xbest dkama marah aku td masa keje...wahhhhh(T_T)cikgu wiween marah dkama....hehehhee

dkama said...

Hakim:
Ayaaaarrrk... aku badmood la mase tuh... hehehe janji Rock

eiza in the house.. said...

hai dkama
wah bestnya lirik
ada videoklip nie pun best gakkan

dkama said...

Eiza:
Ayaaarrkk mana nak ade vidioklp... masa nih awie n wings kena gam tak leh kuar tv sbb rambut panjang... pastu album pun bikin pakai keset jer... cd lum ader lagik zaman tuh... hehehe