Sunday, May 31, 2009

TERTEKAN+SERABUT=BOTAKKAN KEPALA



Dahaga kasih pada mu tiada lah akhirnya
Dalam kepekatan malam, Kau lah bintang
Ku gapai jauh untuk kau sentuh Namun 
Begitu hadirmu seminit menjadi penawar

Sampai bilakah kita ini asyiknya merindu sendiri
Ada kasih dan ada cinta tapi terhalang lah
Oleh insan alpa meterialistik yang mehukum
Kita sebegini....

Bebaskan lah kita ini dari belenggu dunia..
Andai hanyut bahtera kita renangi lautan gelora
itu lah rela kita berdua...

Hadir lah kau kasih yatakan cintamu doaku yang lama...
Ingin ku bawamu bersama hasratku meniti suratan
agar kenal kebahagiaan... 
Tapi kitar kasih Tuhan menentukan
Serah keimanan pasti bersinar kebahagiaan..

Jua kau lah insan suci wangian syurgawi
Pekat malam yang berlabuh aku teguh di jiwa
Kau tiba jua...




11 comments:

maza said...

Tu dia..

hehhe

salam dkama iteww.. hehehheh

Tommy said...

Hello Bro...

Mmg pun nak naik masa Hari Pekerja...
Member last minute ada hal...
Soree..sbb lupa nak inform U...
U ada kontact ke...
Email to my yahoo acc-tomypc2002@yahoo.co.uk

dkama said...

To Maza:
salam bro...hahaha selamat melayang-layang kan diri...

To Tommy:
ok nanti i mail kat u...

eiza in the house.. said...

tau2 lagu sapa..
yanzenkan yg nyanyi lagu nie..
tol tak dkama?..


baby dlm peyut ape kabar?..hehe

dkama said...

to eiza in the house:
a ah lagu yenzen ngan kumpulan May...

Baby dalam peyut da kuar peyut da... tak de rezeki Ehm...

meo188 said...

adakah anda sedih? apakah?

dkama said...

Meo188:
hidup berjauhan mmg camnih... kekadang takper tapi kekadang serabut otak...

:: Cikgu Wiween :: said...

haa da botak lum kepala ? jejeje

Azan Subuh said...

saudara dkama teringatkan isteri ke ni?semoga diberi kekuatan oleh Allah.

dkama said...

Azana subuh:
Genting terlalu sebok bila cuti sekolah menjelma camnih... so dkama tak berkesempatan untuk pulang dalam minggu nih... terima kasih untuk saudari afzan kerana memahami...PEACE...

dkama said...

azan subuh:
sori silap taip nick!!!