Saturday, May 23, 2009

MACAM LAYAN BLUES PILAK!!

menda alah yang kat sebelah ni memang nampak cam sempoi tapi tak sangka boleh mendatang kan masalah kat aku.... korang mesti ter tanya2 apa pasal kan.... untuk pengetahwan korang menda alah nih bertujuan untuk menguji iq, kebolehan dan tahap kesabaran kita... Kita kena leraikan die.... nampak cam senang tapi nak leraikan bukan semudah tu... kalau setakat guna tangan n pising2 je memang tak leh terlerai.... kalau boleh pun kire nasib2 jer la.... selagi kita tak mula berfikir selagi tuh la tak bole.... Aku namakan menda alah ni sebagai "Man Hand Twiss".... setelah beberapa ketika aku mengadap menda alah ni... boleh tahan la fedap nyer cam layan blues pulak rasenyer... dan sebelum aku putus asa maka terlerailah ia.... hehehe pastu baru aku tau di mana tahap kesabaran aku masa tuh... kira pass la nih... Tapi lepas terlerai jer aku rase hampir2 nak riak... sebab tuh la aku cakap menda alah ni menguji kesabaran.... sapa nak try naik ar genting k... hahaha






4 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

saoe suh cari yg camtu...huhu..
menyusahkan...

dkama said...

hahaha memang menyusahkan.... rase cam diperbodoh bodohkan oleh besi je...

SharHanah said...

ekekeke

dkama said...

ehm :-)